Ofte stilte spørsmål om bestilling
Her finner du de vanligste stilte spørsmålene, som vår kundeservice svarer på om temaet bestilling.
Hvordan handle hos Fjellsport.no?
Vi ønsker at kjøpsopplevelsen skal være så enkel og god som mulig for deg som kunde. Benytt gjerne søkefeltet øverst på siden hvis det er spesifikke varer du er ute etter. Ellers finner du vårt sortiment og utvalg gjennom å navigere deg gjennom de ulike kategorier. Og husk å bruke filterfunksjonen for å snevre inn utvalget.
Har du funnet det du ønsker, klikk på størrelsen, farge eller på produktet og varen havner i handlekurven. Den finner du øverst i høyre hjørne.
Trenger du litt inspirasjon, tips og råd, se vår fantastiske Tips & Råd — hvordan velge riktig utstyr.
Kan man bestille som bedrift?
Fjellsport.no er rettet mot privatmarkedet og det er derfor ingen mulighet for å bestille som bedrift eller foretak hos oss. Betalingsmulighetene gjelder for privatpersoner og her kan man velge følgende: Betalingsløsninger
Vårt kundesenter kan derimot ta imot henvendelser for B2B og kan legge bestilling med faktura som betalingsmetode. Dette er en manuell prosess som kan ta noe lengre tid, vi er også avhengig av å ha ønskede produkter i vårt sortiment for bestilling. Vi behandler hver enkelt bestilling individuelt og tar forbehold om at bestillingen kan avslås fra vår side.
Ved spørsmål eller ønske om bestilling, vennligst send en mail til oss ([email protected]), vi vil da se på saken og gi en fortløpede tilbakemelding. Henvendelser via mail vil normalt bli besvart i løpet av 0-3 virkedager.
Kan jeg kansellere eller endre en ordre
Hvis du angrer din bestilling eller oppdager at du har bestilt feil, ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 33 46 50 00 eller chat. Her vil du få raskere hjelp i åpningstidene. Har du mottatt Utsendingsbekreftelse på epost, er det dessverre for sent å gjøre endringer da din pakke er klargjort for utsending og på vei til deg. Men fortvil ikke, vi har fri retur når du benytter vår returordning. Se Returinfo.
Kan jeg legge til en vare eller slå sammen ordre?
Vi får dessverre ikke slått sammen ordre eller pakket det i samme pakke, da vårt lager i hovedsak er automatisert. Vi kan heller ikke legge til varer. Da må ordren kanselleres og legges på nytt. Kontakt vårt kundesenter på telefon 33 46 50 00 eller chat, så kan vi hjelpe deg.
Hvordan vet jeg at min ordre har gått igjennom?
Du får ordrebekreftelse på epost når ordren din er godkjent. Når varen(e) er pakket og sendt fra vårt lager, får du en ny epost med utsendingsbekreftelse.
NB! Noen bekreftelser kan havne i søppelpost i epostprogrammet ditt. Sjekk gjerne godt der om du ikke har mottatt din bekreftelse.
Jeg har handlet som gjest og får ikke logget inn
- Tilbakestill passord ved å trykke på 'Tilbakestill passord' som du finner under innloggingsikonet i høyre øvre hjørnet. Du får tilsendt en resettingslenke og du kan lage nytt passord.
- Husk å sjekk spamfilter/søppelpost da resettingslink kan havne der.
- Dersom du ikke mottar passordet, kontakt Kundeservice og vi vil hjelpe deg
Montering av ski og binding?
På Fjellsport.no vil du finne mange ulike skipakker. Ved å kjøpe en skipakke, følger det også med montering dersom det er ønskelig. Denne tjenesten er inkludert i prisen, og det er viktig at korrekte opplysninger blir gjort ved bestilling slik at vi får montert riktig etter dine ønsker.
Disse pakkene er ferdig satt sammen, og alternativ for montering er kun synlig på disse pakkene. Du må beregne 2-3 virkedager ekstra for montering. Bestiller du uten montering sendes dette som normalt.
Vi informerer om at angreretten og åpent kjøp ikke gjelder på monterte ski, da dette er et såkalt "tilvirkningskjøp". Se våre Kjøpsvilkår for mer informasjon.
Jeg har bestilt, men ikke mottatt ordrebekreftelse?
- Sjekk om du har skrevet inn korrekt epostadresse.
- Sjekk søppelpost/spamfilter
- Sjekk bankonto eller Klarna om eventuelle transaksjoner
- Logg inn på dine sider om du har konto hos oss fra før. Handlet som gjest? Ikke noe problem, se under